3 september - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu 3 september - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

3 september

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

05 September 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

En nu ben ik op weg. Ik zie weer andere pelgrims lopen. Jammer dat het steeds miezert, cape af cape aan. Deze dag kom ik om half zes in Polanco aan. nu heb ik dus bijna negen uur gelopen maar daar voel ik me fitter bij dan negen uur in een bus. Ik slaap in een kleine auberge met een slecht engels sprekende fransman en een spaanse fietser. Met de fransman ga ik eten in het plaatselijke restaurant. Hij is blij zegt hij mij te ontmoeten want nu heeft hij tot Santiago iemand die hij iedere dag kan zien. O jee, dat moet ik niet te veel hebben natuurlijk. Maar vandaag een hele leuke camino dag. Het gaat goed, ik heb weer het caminogevoel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 8291

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: