In het sistercerklooster - Reisverslag uit Buelna, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu In het sistercerklooster - Reisverslag uit Buelna, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

In het sistercerklooster

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

05 September 2015 | Spanje, Buelna

Vandaag 4 september eerst in Santillana del Mar geweest. Het stadje van de drie leugens, niet heilig, niet vlak en niet aan zee. Maar wel een mooi stadje, daarom druk en veel toeristen. Daarna loop ik naar Cobreces. Daar slaap ik bij de cistercienzer monniken. Ik ga ook naar hun vesperdienst want dat stellen deze oude mannen, er zijn er nog zeventien tel ik op prijs. De auberge is niet echt in het klooster maar een gebouw er voor. De volgende morgen koop ik kaas voor ik weg ga bij een monik. Hij speekt engels en is erg geinteresseerd in Nederland, ons koningkrijk en Willem-Alexander. Maxima en dat die uit Argentinie komt, heeft hij nog nooit van gehoord. Maar hij wenst mij een goede reis naar Santiago. Er kan dus weinig mis meer gaan als ik de beste wensen van een monik krijg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Buelna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 8278

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: