Vanaf Azura camino Frances - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu Vanaf Azura camino Frances - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

Vanaf Azura camino Frances

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

25 September 2015 | Spanje, Pedrouzo

En toen kwam ik bij Arzura op de camino Frances en dat was een cultuurschok. Het was of het een wandeltocht was bij ons. Om de drie, vier km een bar, mensen liepen op gympjes met een rugzakje waar net een portemonnee en flesje water in kan en ik liep ze allemaal voorbij. In de alberge zag ik folders met een aanbod vanaf Zarria tot Santiago etappes van net 25 km en onderdak en vervoer alles geregeld. Ik denk dat dit gebeurd door gezinnen, vrienden en vriendinnen en bedrijfsuitjes. Gelukkig vond ik in Pedrouza een slaapplaats in een privealberge.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Pedrouzo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 8265

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: