arzure - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu arzure - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

arzure

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

22 September 2015 | Spanje, Pedrouzo

En nu komt het eind in zicht. Ik ben in Azura aan gekomen en wat ik niet deed doe ik nu: Ik tel de dagen vooruit. Ik wilde graag in het monesteria van Sobrado des Monxes slapen en ik wil de laatste dag op de Mont do Gozo slapen. Dat is een dorp wat gebouwd is toen de paus hier op bezoek kwam en is vier km van Santiago vandaan. Het lijkt me mooi om donderdagmorgen daar te vertrekken en dan de stad in te lopen. Dan ga ik eerst mijn Compostella halen en dan koffie drinken in de Huiskamer. Nu dan nog maar twee korte wandeldagen. Vanmiddag had ik een hele leuke ontmoeting met twee Belgische zussen. Een was er al 72 maar ze wandelden de Camino Frances. Wat een verschil nu ik ook op de Frances zit. Het lijkt wel een wandeltocht bij ons. Op iedere vier km een bar en de mensen lopen met heel kleine rugzakjes en ik snel ze voorbij.

  • 22 September 2015 - 20:17

    Betsie En David:

    hoi Anneke,

    succes de laatste dagen, nog even volhouden, groet Betsie en David.

  • 23 September 2015 - 21:08

    Jannie En Aart:

    Veel plezier met de laatste meters en genieten maar.
    Groet,
    Jannie en Aart

  • 23 September 2015 - 21:55

    Tanny:

    Hoi Anneke,

    De tocht zit er bijna op. Ik denk dat
    je toch blij bent als je Biggekerke
    weer ziet. Thuis komen is ook
    fijn en dan slapen in je eigen bed.
    Dat is ook niet verkeerd hè.

    Hartelijke groeten van Tanny en Ruud.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Pedrouzo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 8271

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: