Satander - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu Satander - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

Satander

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

05 September 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Negen uur zat ik in de bus naar Satander en ik was er om kwart voor zeven. Er zat een stop van een uur tussen om te lunchen maar toch negen uur onderweg. Ik deed steeds dutjes en mijn hoofd knakte naar voren en achter. Ik voelde me verschrikkelijk uit de zak/ bus geschud toen ik in Satander uit stapte. Satander is een grote, moderne havenstad, er lag een groot Britch passagiersschip en op die tijd was de plaatselijke bevolking hun apparatiefje aan het drinken. Ik wist heg steg, niet waar de route was zodat ik naar een auberge geleid zou worden. Dus heb haar aanbod aan genomen en ben met Isabelle mee gegaan. In de cathedral kan ik nog een stempel halen en morgen weet ik waar de route loopt. Ik wil ook niet in Satander blijven, genoeg stad even gezien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 8293

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: