vertrek - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

31 Augustus 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Het is gelukkig opgehouden met regenen. Meteen is het ook weer veel leuker in de stad. Er zijn weer optredens en veel muziek op de pleinen. Ik loop naar mijn appartement door een park. Daar lopen nu ook weer veel mensen vanaf 6 a 7 uur te wandelen die duidelijk hier wonen. Ik ga 's avonds steeds met Mieke en Marie-Louise op stap. Vandaag komen ook Jan en Jeanine aan die ons af lossen in de 'Huiskamer". En dan 2 september met de bus naar Santander. Ik vertrek 's morgens negen uur en ben dan 15.15 in Santander. Dus ruim 6 uur in de bus. En dan lopen terug. Ik heb ook al veel narigheid gehoord over de route Del Northe: Bedwantsen, ik krijg al de kriebels als ik het hoor, eenzaamheid, heel zwaar wanneer je de kortere route doet, mensen die helemaal flippen. Ik laat me niet kennen en jullie horen van me.

  • 31 Augustus 2015 - 20:01

    Johanna Konraad:

    je laat de pleintjes met muziek dus achter je en gaat aan de wandel!
    veel succes én plezier.
    Groeten, Jopie.

  • 31 Augustus 2015 - 20:31

    Jannie En Ko:

    Hoi Anneke
    Het heeft hier ook gigantisch veel geregend.
    Hoop dat je goed weer hebt bij het lopen.
    Veel sterkte gewenst.
    Groetjes Jannie en Ko

  • 03 September 2015 - 18:30

    Betsie En David:

    Hoi Anneke, heel veel succes met het lopen, laat je niet bang maken, je kunt het. Je denkt maar aan Bekeu en je kunt er weer tegen, veel plezier, Betsie en David.

  • 04 September 2015 - 17:12

    Tanny:

    Hoi Anneke,
    Als ik het goed heb zit je tweede loopdag erop.
    Hopelijk heb je geen regen maar een zonnetje.
    Leuk om je zo te volgen.
    Groetjes van Tanny en Ruud.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 8284

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: