Langs de weg is niet leuk - Reisverslag uit Gijón, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu Langs de weg is niet leuk - Reisverslag uit Gijón, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

Langs de weg is niet leuk

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

14 September 2015 | Spanje, Gijón

Toen ik uit Gijon vertrok liep ik me eerst vast op havens en industrie. In de stad was ik die dag alleen en dat ging prima. Ik haal bij de informatie een stadsplan en ik vond meteen een pension waar ik een prima kamer had voor me zelf alleen. Dat was weer eens wat anders dan in de alberge op een zaaltje. Maar toen uit Gijon en naar Aviles. Dat was niet leuk. Eerst Gijon uit met industrie en toen Aviles in ook weer met industrie. En teveel langs een weg waar vrachtauto's langs je voorbij reden. Aviles is verder een heel mooi oud stadje waar de mensen ook s avonds tot negen uur wandelen en op een terras zitten. Spaanse mensen genieten gewoon veel meer dan Nederlandse mensen. Maar ik verdwaalde in het stadje. Om tien uur zou de alberge sluiten en ik dacht: Stel je voor dat ik niet op tijd in de alberge ben, dan moet ik op straat slapen. Na een paar keer vragen lukte het toch maar ik kwam van de andere kant. Toch wist ik het busstation te vinden en ik besloot: morgen, niet meer langs een weg lopen maar een stukje met de bus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gijón

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 8270

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: