Met Biaca - Reisverslag uit Gijón, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu Met Biaca - Reisverslag uit Gijón, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

Met Biaca

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

14 September 2015 | Spanje, Gijón

Na tien dagen hoor en spreek ik weer Nederlands. Bianca (55) uit Haarlem. Ik loop nu samen met haar. Ook de Deense dames Dorte en Kristel, ook van onze leeftijd zien we vaak. Dat is leuk maar Bianca gaat niet naar Santiago. Bij Ribadeo moeten we afscheid nemen want zij gaat dan terug naar Bilbao. Het praten met Dorte en Kirsten is soms moeilijk maar het lukt en we hebben het gezellig en moeten vaak lachen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gijón

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 8273

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: