wind en regen - Reisverslag uit Tapia de Casariego, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu wind en regen - Reisverslag uit Tapia de Casariego, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

wind en regen

Blijf op de hoogte en volg Anneke

20 September 2015 | Spanje, Tapia de Casariego

Van Tapia de Casariego naar Ribadeo, het laatste stukje aan de kust had ik heel veel wind. De alberge was direct na de grote brug over de Ria de Ribadeo. Ik denk dat die brug wel 500meter is en de brug is heel hoog. Ik loop steeds in mijn korte zwarte broek en soms lachen ze om mijn dunne benen. Maar dat ik niet van de brug ben afgewaaid heb ik toch te danken aan die benen. In de alberge was gelukkig plaats zodat ik woensdag in Rabadeo sliep.

• 20 September 2015 - 11:21

Eva:

Je zult inmiddels wel lekker bruine benen hebben dan?
    Plezier!

• 20 September 2015 - 11:23

Corina:

heel veel succes hoor. En vooral geniet er van. Heb je stukje in de dorpskrant gezet. Samen met je foto van de huiskamer. Hij komt zaterdag uit, dus misschien krijg je dan meer volgers.

• 21 September 2015 - 10:00

Jopie:

Jammer van de wind en regen, maar alee, kop in de wind én doorgaan!
    Laat ze maar lachen om de benen, die moeten wel gaan maar het kopje moet het ook doen.
    Grpoeten, Jopie.