Bij Carmen - Reisverslag uit Mondoñedo, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu Bij Carmen - Reisverslag uit Mondoñedo, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

Bij Carmen

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

21 September 2015 | Spanje, Mondoñedo

Van Mondonedo, liep ik verder naar Maaniz. Daar woont Carmen in de rimboe. Carmen stelt haar huis open voor pelgrims op basis van donativio. Dat betekent dat je zelf mag weten of je wat geeft en ook wat je geeft. Ze geeft daar voor een diner, met zo veel mogelijk producten uit haar tuin, ontbijt en een bed. Ik was daar samen met de Duitse Cristian, die van uit zijn woonplaats Ausburg is vertrokken en met de Zwitserse Cristian die al 77 dagen onderweg is en van uit Walendorf is vertrokken. De mannen sliepen boven en ik in een kamer naast Carmen haar slaapkamer. Heel het huis was van houd. Wanneer het licht beneden aan was zag je dat door de spleten in de vloer boven. Carmen was ook kunstenaar. Ze maakt prachtige schilderijen die overal in huis op hangen. Ik prijs me gelukkig dat ik dit alemaal mee mag meemaken. Het was hartstikke leuk om zo internationaal te eten en te overnachten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mondoñedo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 8283

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: