Nog Thuis - Reisverslag uit Biggekerke, Nederland van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu Nog Thuis - Reisverslag uit Biggekerke, Nederland van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

Nog Thuis

Door: anneke jakobsen

Blijf op de hoogte en volg Anneke

12 Augustus 2015 | Nederland, Biggekerke

Nog twee dagen en dan ga ik. Spannend!!! Wat moet ik veel doen, of leg ik dat mezelf maar op? Eva helpt me nu even met het aanmaken van deze web-log. En ik heb mijn treinticket via internet besteld. Ik vertrek uit Middelburg met de trein van 6.43. Vrijdag ga ik bij Govert en Eva slapen dan kan ik lopen naar het station.

Zaterdag 15 augustus vlieg ik naar Santiago. Daar ga ik twee weken vrijwilligerswerk doen in De Huiskamer der Lage Landen. In Utrecht is het Genootschap van St. Jacob gevestigd. Dit genootschap heeft een huiskamer ingericht voor pelgrims die aankomen in Santiago. Ze kunnen in de huiskamer hun verhaal kwijt en een drankje drinken. Om de twee weken zijn daar twee mensen die daar de pelgrims in het bureau waar ze hun Compostella ophalen werken. Dat ga ik samen met Dick doen.
Na deze twee weken ga ik de camino Del Northe lopen. Deze camino loopt van San Sebastian langs de noordkust naar Santiago.
Maar nu nog koffer en rugtas pakken en nadenken wat ik niet mag vergeten.

  • 12 Augustus 2015 - 16:38

    Rollo En Marijke:

    Dapper hoor Anneke! Een heel fijne tijd gewenst en we blijven je volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Biggekerke

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 8257

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: