Ribadesella - Reisverslag uit Ribadesella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu Ribadesella - Reisverslag uit Ribadesella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

Ribadesella

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

09 September 2015 | Spanje, Ribadesella

Ribadisella is bekend om het windsurfen. Het was prachtig weer en heel druk. Kinderen waren ook met hun leraren aan het lessen in de branding. Dat was te merken toen ik onderdak zocht in Ribadisella. De alberge was vol toen ik aankwam. Er was nog een prive auberge waar ik kon slapen. ,s Avonds at ik daar ook en zat samen met een Frans echtpaar aan tafel. Ze vertelden dat ze 39 km gelopen haden en dat ook alle hotels vol zaten. Trouwens ik ben toch steeds in een internationaal gezelschap aan het dineren. Gisteren zat ik in een auberge met een braziliaanse man, een duitse vrouw, een Zweedse man en dan nog zes Franse mensen. Nederlands heb ik niet meer gehoord nadat ik uit Santiago ben vertrokken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ribadesella

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 8272

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: