Austuria - Reisverslag uit Ribadesella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu Austuria - Reisverslag uit Ribadesella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

Austuria

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

09 September 2015 | Spanje, Ribadesella

Ik ben niet meer in Baskenland maar in Austuria. Er zijn hier veel gekleurde huizen want de mensen van hier zochten in de 19 e eeuw hun geluk in Latijns-Amerika. Toen ze terug kwamen waren ze rijk en lieten net zulke gekleurde huizen bouwen dan daar. Ik heb al vier keer mijn stokken laten staan in een café. Dat is niet goed want ik heb ze hard nodig. Er is hier namelijk geen vlak stukje weg te vinden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ribadesella

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 8279

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: