computer - Reisverslag uit Tapia de Casariego, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu computer - Reisverslag uit Tapia de Casariego, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

computer

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

14 September 2015 | Spanje, Tapia de Casariego

Toen ik vijf jaar geleden de camino de la Plata liep ging ik bijna dag naar een internetcafe om mijn weblog bij te werken. Maar internetcafe s zijn er niet meer. Ook in de alberges zijn geen computers meer. Iedereen heeft zelf zijn communicatie. Gelukkig dat ik mijn telefoon heb. Ik kan daar ook meteen foto,s van sturen. Dat is leuk. Ik ben benieuwd hoe dat in Galicie zal gaan want daar zijn in ieder geval de alberges heel simpel. Wanneer jullie niets horen via mijn weblog komt dit omdat ik geen computer te pakken krijg. Het gaat hartstikke goed met mij en ik geniet met volle teugen.

• 15 September 2015 - 16:30

Magda:

Hoi, wat fijn dat het goed gaat en blijven genieten maar!
    Het is hier storm en regen grrrr.