Monte Gozo - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu Monte Gozo - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

Monte Gozo

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

25 September 2015 | Spanje, Pedrouzo

Woensdag sliep ik in Monto Gozo. En dat was heel leuk. Ik zag de Deense Dorte en Kirsten weer. Zij wilden ook , s morgens Santiago binnen wandelen en we spraken af om dat met z,n drieen te doen. Zo leuk, ik heb Dorte en Kirsten voor het eerst in Gijon gezien. Zij stapten daar toen ook uit de bus en liepen net als ik een beetje verdwaasd rond. In een grote stad waar je in een ondergrondse parkeer kelder uit de bus stapt weet ik nooit waar ik naar toe moet. Zij zijn in Irun gestart maar deden een stukje bus en wisten ook niet waar ze heen moesten. Ik sprak ze aan en onafhankelijk van elkaar hebben we ons weg gevonden. later zag ik ze heel vaak en we vinden altijd komt alles goed we hebben altijd weer een maaltijd en een bed. Waar dan ook.
En nu dus woensdagmorgen koffie drinken en Santiago binnen wandelen en samen naar het buerau om de Compostella te halen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Pedrouzo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 8252

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: