Xacobeo Galicie - Reisverslag uit Mondoñedo, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu Xacobeo Galicie - Reisverslag uit Mondoñedo, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

Xacobeo Galicie

Door: herbergen

Blijf op de hoogte en volg Anneke

22 September 2015 | Spanje, Mondoñedo

De herbergen "alberge" hier, zijn of van de overheid of ze worden door particulieren gerund. Van de overheid zijn ze te herkennen aan een mannetje met een rugzak op. Soms zijn ze heel sober en vaak in een oude school, pastorie of ander gebouw wat niet meer gebruikt wordt. De hospitilara komt op een bepaalde tijd het stempel zetten in onze credencials en tevens 6 euro innen. In Vilalbe kwam de hospitilara na achten en hij was nog in zijn wegwerkoveral en stonk naar de olie. Ik had het koud die avond maar een deken had hij niet. Toen heb ik maar geslapen met mijn lange rok en vest aan. En toch sliep ik als een roos. De volgende dag was ik als laatste weg. De goede man kwam weer al opruimen en schoon maken. Hij was nu gewassen en geschoren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mondoñedo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 8243

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: