Sobrado de Monxes - Reisverslag uit Sobrado, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu Sobrado de Monxes - Reisverslag uit Sobrado, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

Sobrado de Monxes

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

21 September 2015 | Spanje, Sobrado

Op de laatste dag van de Camino del Norte heb ik in het klooster van Sobrado dos Monxes geslapen. Het was te ver lopen want boven de dertig is niet leuk in de bergen met rugzak. Maar het monisteria is wel leuk. Ik ben naar de vesterdienst geweest om zeven uur. Er waren nog vier oudere moniken en ook drie jongere. Er is een winkel in het klooster en de alberge zal hopelijk iets opbrengen. ik sliep met alleen Poolse jonge mensen op een kamer. Ze hadden het goed voor elkaar, ze hadden een kachel en de meisjes zaten met hun voeten in een grote teil water. Verstaan doe ik er niets van. En omdat ik te ver gelopen had was ik moe dus ogen dicht en slapen. Dat gaat altijd goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sobrado

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 8250

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: