Soto de Luina - Reisverslag uit Soto de Luiña, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu Soto de Luina - Reisverslag uit Soto de Luiña, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

Soto de Luina

Door: zee rechts bergen links

Blijf op de hoogte en volg Anneke

14 September 2015 | Spanje, Soto de Luiña

Het is prachtig hier in Austuria. Steeds hebben we de zee rechts en de bergen links. Maar na morgen neem ik afscheid van Bianca en van de zee. Ik ga dan de rio de Ribideo over en tevens de grens van Ausuria en Galicie. Dan ga ik weg van de kust en wordt het nog primitiever. Maar vandaag slaap ik nog op een schitterende plek op het puntje van Tapia de casarigo. ik heb mijn bed geclaimd, dat is slaapzak en wat spullen er op. Ik slaap in, met het geluid van de branding.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Soto de Luiña

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 8244

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: