Schitterend - Reisverslag uit Llanes, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu Schitterend - Reisverslag uit Llanes, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

Schitterend

Door: strand en zee

Blijf op de hoogte en volg Anneke

09 September 2015 | Spanje, Llanes

Maandag 7 september
Vandaag was het schitterend. Prachtig weer en steeds langs de kust eerst San Vincente de Barguera en dan Llanes. Mensen met kinderen gingen naar het strand. Ze zetten hun auto, s op de parkeerplaatsen. Daar staan niet zo als bij ons automaten maar nog gewoon een man die geld ontvangt. Deze computer geeft alle woordjes rood onderstreept aan. Ik kan wel op veel plaatsen een wifi-code invoeren maar op mijn telefoon kan ik dit niet allemaal tikken. Ik heb trouwens mijn oplader laten liggen toen ik foto, s hier op wilde zetten. Enne de franse Patrick was ik kwijt maar gisteren zag ik hem weer. Zo gaat dat op de camino.

  • 09 September 2015 - 13:33

    Eva:

    Helder verhaal...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Llanes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 8255

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: