De zee - Reisverslag uit San Vincenzo, Italië van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu De zee - Reisverslag uit San Vincenzo, Italië van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

De zee

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

05 September 2015 | Italië, San Vincenzo

Vandaag 5 september voor het eerst langs de Atlantische zee gelopen. Van Comillas naar San Vicente de la Barquera. Ik liep hoog en het leek wel of ik op de duinen van Valkenisse liep. Mooi is het hier. Comillas is een klein dorp San Vicente veel groter en toeristicher. Ik slaap nu ook in een grotere herberg met meer pelgrims. Deze herberg is een oude pastorie en ze serveren ook ontbijt voor de pelgrims morgen.En er is zelfs internet, geen wifi. Ik zal proberen of ik wat foto,s toe kan voegen. Vanaf mijn fototoestel gaat het niet maar misschien van mijn telefoon.

  • 05 September 2015 - 20:33

    Iris:

    Ha jee,
    De zee lekker de stad even achter je gelaten.
    Veel wandelplezier

  • 07 September 2015 - 22:43

    Magda:

    Hoi,
    Geniet van de omgeving en misschien nog een duik in zee?
    Hier lijkt ondertussen helaas de herfst begonnen.

    De fransman toch wel al van je afgeschut?

    Groet, Magda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, San Vincenzo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 8246

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: