steeds regen - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu steeds regen - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

steeds regen

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

28 Augustus 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

vrijdag 29 augustus
Gisteren stortregende het een hele dag. Saai in de stad, geen leuk terras, geen muziek brr. In de huiskamer kwam gisteren Jan van Vink uit Biggekerke op bezoek Hij fietste samen met zijn broer vanuit Haarlem. Tot hun grote verrassing kwam ook hun zus en de vrouw en dochter van Theo naar de huiskamer. Ook vandaag kwamen ze weer koffie drinken want ze moesten hun compostella nog halen en ja dat vergt altijd minstens een uur in de rij staan. Jan heeft pech want zijn fiets is onderweg gestolen en hij is geblesseerd aan zijn knie.
Ik heb mijn plan gewijzigd. Ik ga niet naar Bilbao want ik kan hier pas 03-09 weg. Het is vanaf Bilbao 800 km dus te veel. Ik heb een buskaart gekocht naar Santander. Dit is 100 km minder. Verstandig van mij he?
Nu maar hopen dat het ook beter weer wordt.
We kregen nog bezoek van een fietsclub met 16 fietsers en zes begeleiders uit Den Bosch. Ze fietsen eerst naar Lourdes en daarna naar Santiago. Een gezellige boel in de huiskamer het leek wel een verjaardag zoals bij ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Santiago de Compostella

25 September 2015

Monte Gozo

25 September 2015

Vanaf Azura camino Frances
Anneke

Actief sinds 12 Aug. 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 8253

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: