steeds regen - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu steeds regen - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

steeds regen

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

28 Augustus 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

vrijdag 29 augustus
Gisteren stortregende het een hele dag. Saai in de stad, geen leuk terras, geen muziek brr. In de huiskamer kwam gisteren Jan van Vink uit Biggekerke op bezoek Hij fietste samen met zijn broer vanuit Haarlem. Tot hun grote verrassing kwam ook hun zus en de vrouw en dochter van Theo naar de huiskamer. Ook vandaag kwamen ze weer koffie drinken want ze moesten hun compostella nog halen en ja dat vergt altijd minstens een uur in de rij staan. Jan heeft pech want zijn fiets is onderweg gestolen en hij is geblesseerd aan zijn knie.
Ik heb mijn plan gewijzigd. Ik ga niet naar Bilbao want ik kan hier pas 03-09 weg. Het is vanaf Bilbao 800 km dus te veel. Ik heb een buskaart gekocht naar Santander. Dit is 100 km minder. Verstandig van mij he?
Nu maar hopen dat het ook beter weer wordt.
We kregen nog bezoek van een fietsclub met 16 fietsers en zes begeleiders uit Den Bosch. Ze fietsen eerst naar Lourdes en daarna naar Santiago. Een gezellige boel in de huiskamer het leek wel een verjaardag zoals bij ons.