zondag regen - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu zondag regen - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Anneke Jakobsen - WaarBenJij.nu

zondag regen

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

23 Augustus 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

23 augustus
Het weer is helemaal omgeslagen, het regent een hele dag. We zijn nu een week in de 'Huiskamer" en hebben al veel mensen begroet en van koffie/thee voorzien. Gisteren warZn hier Debby en Lyanne. Ze kwamen aan op de dag dat ze 50 jaar werden. ze hadden de route Del Northe gelopen vanaf Irun. Wat een prachtige ervaring om als tweeling op je 50e verjaardag in Santiago te arriveren. Verder was ook bijzonder dat we de Belgische moeke Frieda bij haar aankomst op het vliegveld zagen. Ze liep met mij en Dick mee naar de stad en verteld dat ze haar zoon Hans,kleinzoon Nikolas en kleindochter Lauren kwam verrassen. Die waren op weg met de fiets. Ze kwam iedere dag even aan in de Huiskamer en hield ons op de hoogte. Donderdag was ze er al om tien uur omdat haar kinderen toen nog 60 km moesten fietsen. Ze had een Belgische vlag met de namen en schelpen er op. Pas om half vier waren Hans, lauren en nikolas er. Maar Frieda bleef de hele tijd op haar post met de vlag voor het bureau staan. Wat een mooie verassing een wat een leuke prestatie voor allen. Dit jaar hadden ze de helft van de camino Franches gefiets en twee jaar eerder de eerste helft. Toen was Lauren nog maar 10 jaar en fietste nog op een klein fietsje. Ook ontvingen we twee keer een opa met kleinzoon, die de route Franches op de fiets deed.
En er kwam een groep van vijf dames moeder en dochter, zus en collega's. Het is mooi om verschillende relaties te ontvangen.

• 23 Augustus 2015 - 17:16

Ko En Jannie:

Hoi Anneke, hier regent het ook. Leuk om je verslagen te lezen.Geniet maar van je tijd daar.
    Groetjes Ko en Jannie